مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:352023-12-26اقتصادي

افتتاح نمایشگاه تخصصی توانمندی های ایران در تاجیکستان + تصاویر


نمایشگاه تخصصی توانمندی های ایران در شهر دوشنبه با حضور سفیر کشورمان، جمعی از مقامات و فعالان اقتصادی دو کشور آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، امروز در محل اکسپو سنتر شهر دوشنبه نمایشگاه تخصصی معرفی ظرفیت ها و توانمندی های ایران افتتاح شد و تا 29 دسامبر ادامه خواهد داشت.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه علیرضا حقیقیان سفیر کشورمان، مجتبی اکبری رییس مرکز بین المللی وزارت نیرو و دبیر کمیسیون مشترک ایران و تاجیکستان، جمعه خان زاده جمشید رییس اتاق بازرگانی و صنایع تاجیکستان، عزیز نظر معاون وزیر صنعت و فناوری های نوین تاجیکستان و جمعی از فعالان اقتصادی و تعداد زیادی از مردم محلی شرکت کردند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی افتتاحیه این مراسم اظهار داشت: با توجه به پیوندهای عمیق تاریخی، فرهنگی و زبانی بین دو ملت، تاجیکستان همواره جایگاه ویژه ای در سیاست خارجی ایران داشته است.

  حقیقیان افزود: مناسبات دو کشور طی سال های اخیر و در پرتو سیاست همسایگی دولت سیزدهم و اراده رؤسای جمهور، در همه عرصه ها به ویژه در بخش اقتصادی و تجاری رشد قابل توجهی داشته است.

  وی ادامه داد: سخنان اخیر جناب آقای رییسی در شهر دوشنبه مبنی بر اینکه پیشرفت و امنیت تاجیکستان را پیشرفت و امنیت خودمان می دانیم، را سرلوحه برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه تخصصی توانمندی های ایران در تاجیکستان + تصاویر

افتتاح نمایشگاه تخصصی توانمندی های ایران در تاجیکستان + تصاویر