مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:152023-12-26حوادث

کشف انبار های سوخت قاچاق در دو روستای بندرعباس


رییس کل دادگستری هرمزگان در جریان بازدید از روستا های خونسرخ و گچین بندرعباس از کشف بارانداز و انبار های هزاران لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در جریان بازدید رییس کل دادگستری هرمزگان از مراحل اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در نوار ساحلی استان، دو بارانداز و انبار نگهداری سوخت قاچاق در روستا های خونسرخ و گچین کشف شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان در این رابطه اظهار داشت: در اجرای طرح کنترل و نظارت بر توزیع سوخت و به منظور جلوگیری از هدررفت سرمایه های ملی، مأموران انتظامی با رصد اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس، دو بارانداز و انبار نگهداری محموله های بزرگ سوخت قاچاق را در روستا های ساحلی خونسرخ و گچین از توابع بندرعباس شناسایی کردند.

قهرمانی در ادامه افزود: با حضور مسئولان قضایی استان، مأموران طی عملیات ویژه ای در بازرسی از حاشیه ساحل ضمن کشف و ضبط هزاران لیتر گازوییل قاچاق، مخازن نگهداری سوخت در این بارانداز ها را جمع آوری و معدوم کردند.

وی تصریح کرد: بنابر گزارش ضابطین، عوامل نگهداری این محموله های سوخت قاچاق، شناسایی شده اند و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

رییس کل دادگستری هرمزگان همچنین با تأکید بر ادامه روند مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق سوخت، گفت: دستگاه قضایی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار های سوخت قاچاق در دو روستای بندرعباس

کشف انبار های سوخت قاچاق در دو روستای بندرعباس