مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:352024-01-03سياسي

مادران و همسران شهداء اسوه صبر و ایثار هستند


همایش بزرگ تکریم و تجلیل از همسران شهدای والامقام با تجلیل از بیش از 750 نفر از همسران شهداء توسط شهرداری تبریز برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی همایش بزرگ تکریم و تجلیل از همسران شهدای والامقام با تجلیل از بیش از 750 نفر از همسران شهداء توسط شهرداری تبریز برگزار شد.

همایش تکریم و تجلیل از همسران شهدای والامقام کلان شهر تبریز با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، شهردار کلان شهر تبریز، جمعی از اعضای شورای شهر تبریز، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

در این آیین، بیش از 750 نفر از همسران شهداء توسط شهرداری تبریز مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت.

همچنین در این آیین، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز ضمن اشاره به اینکه مادران و همسران شهداء اسوه صبر و ایثار هستند، اظهار کرد: قرآن کریم، اسم 12 نفر از بانوان پاک و والامقام را مطرح کرده است که یکی این اشخاص حضرت فاطمه الزهرا (س) است.

وی افزود: پس از انقلاب اسلامی ایران، روز مادر مصادف با سالروز با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) نامگذاری شده است که این نامگذاری یکی از فرخنده ترین اقدامات پس از انقلاب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در ادامه با بیان اینکه باید زندگی حضرت فاطمه الزهرا (س) به عنوان الگو و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران و همسران شهداء اسوه صبر و ایثار هستند

مادران و همسران شهداء اسوه صبر و ایثار هستند