مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:252023-12-27سياسي

برگزاری همایش «بیداری و احیای تمدن اسلامی» بر مبنای اندیشه های سیدجمال


رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی از برگزاری چهارمین همایش ملی بیداری و احیای تمدن اسلامی بر مبنای اندیشه های سیدجمال در سالروز شهادت این بیدارگر مشرق زمین در این دانشگاه خبر داد.

- برگزاری همایش بیداری و احیای تمدن اسلامی بر مبنای اندیشه های سیدجمال ایسنا/همدان رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی از برگزاری چهارمین همایش ملی بیداری و احیای تمدن اسلامی بر مبنای اندیشه های سیدجمال در سالروز شهادت این بیدارگر مشرق زمین در این دانشگاه خبر داد.

دکتر صادق خزل پور در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی با همکاری صاحب نظران و پژوهشگران، چهارمین همایش ملی بیداری و احیای تمدن اسلامی بر مبنای اندیشه های سیدجمال الدین اسدآبادی را در 16 اسفندماه سال جاری برگزار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این همایش در پایگاه مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC) ثبت شده و مجوز آن از طرف ISC صادر شده است و افراد شرکت کننده در این همایش می توانند از مزایای آن برخوردار شوند، افزود: در همین رابطه از همه متخصصان و پژوهشگران فعال در عرصه پژوهش دعوت می شود با ارائه آثار پژوهشی ارزشمند خود در برگزاری هر چه باشکوه تر این همایش همکاری و یاری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش «بیداری و احیای تمدن اسلامی» بر مبنای اندیشه های سیدجمال

برگزاری همایش «بیداری و احیای تمدن اسلامی» بر مبنای اندیشه های سیدجمال