مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:352023-12-30پزشكي

بیمارستان اکباتان مرکز جامع طبی کودکان غرب کشور می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بیمارستان اکباتان مرکز جامع طبی کودکان غرب کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدمهدی مجذوبی بعد از ظهر امروز در نشست خبری در سالن جلسات بیمارستان اکباتان با اشاره به افتتاح بیمارستان فوق تخصصی اکباتان و ارائه خدمات به کودکان در این مرکز درمانی اظهار کرد: خوشبختانه بعد از 14 سال این بیمارستان به ثمر نشست تا خانواده های همدانی از وجود این بیمارستان برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه قریب به 500 هزار نفر جمعیت زیر 18 سال در استان داریم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم اینجا بیمارستان کودکان باشد گفت: از پنج شنبه هفته گذشته با تدابیر و حداکثر ایمنی لازم کودکان بیمار به این بیمارستان منتقل شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه از روز پنج شنبه تاکنون به بیش از 800 نفر به این بیمارستان مراجعه سرپایی داشتند و بیش از 20 نفر هم در مدت 48 ساعت بستری شدند که امیدواریم خدمات لازم به آنها ارائه شود گفت: این بیمارستان 270 تخت دارد و از لحاظ تجهیزات نظیر رادیولوژی و سی تی اسکن مشکلی ندارد و جانمایی هم کردیم که دستگاه ام آر آی را در این مرکز مستقر کنیم.

 وی با بیان اینکه این بیمارستان فضای بی نظیری دارد و از لحاظ آموزشی نیز می تواند برای فراگیران مناسب باشد خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان اکباتان مرکز جامع طبی کودکان غرب کشور می شود

بیمارستان اکباتان مرکز جامع طبی کودکان غرب کشور می شود