مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 21:402023-12-29سياسي

دشمن کثیف ترین عمل را انسانی جلوه می دهد


جهاد تبیین از وظایف ماست چراکه با دشمن سرسختی روبرو هستیم که تمام صنایع اطلاعاتی و نظامی را در اختیار دارد و به نسل های انسانی حمله کرده و فرهنگ کودکان و دختران و نوجوانان ما را تغییر داده و کثیف ترین عمل زشت را انسانی و قانونمند جلوه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، جمیله علم الهدی استاد دانشگاه شهید بهشتی در اجلاسیه بین المللی بانوان تأثیرگذار که با حضور بانوان جبهه مقاومت در بیروت در حال برگزاری است، با اشاره به ولادت حضرت صدیقه طاهره(س) و گرامیداشت روز زن در ایران، تصریح کرد: در ایران رسم داریم به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) یک هفته جشن و شادمانی برپا می کنیم و امروز اولین روز این جشن است.

علم الهدی در تبیین مراحل مختلف انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه این انقلاب چند مرحله دارد، گفت: 75 سال است که فلسطین مورد تهاجم و اشغال قرار گرفته است و 60 سال است که در ایران انقلاب اسلامی آغاز شده است و این انقلاب مراحل مختلف را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: 15 سال اول انقلاب تربیتی بود زمانی که رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی انقلاب را آغاز کردند، در اولین بیانیه خود فرمودند پیروان من در گهواره هستند که این پیام برای بانوان و خانواده های ایرانی پر از نکته بود و مفهوم این بود که مقاومت در برابر الحاد باید در خانه و در میان گهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن کثیف ترین عمل را انسانی جلوه می دهد

دشمن کثیف ترین عمل را انسانی جلوه می دهد