مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 15:352024-01-05سياسي

فرمانده سپاه عاشورا: ملت ایران با ترور از آرمان هایش عقب نشینی نمی کند


فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه فرزندان ملت در نیروهای مسلح پاسخ سختی به عاملان تروریستی کرمان خواهند داد، گفت: ا گر دشمن فکر می کند با این اقدامات محبت مردم را به شهید سلیمانی کمرنگ می کند در این محاسبه به اشتباه افتاده است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز سردار اصغر عباسقلی زاده امروز در راهپیمایی مردم تبریز در محکومیت اقدامات تروریستی کرمان اظهار کرد: دشمنان اسلام از روز اول با اسلام ضدیت داشتند و از صدر اسلام دشمنی خود را واضح نشان دادند.

وی با تاکید بر اینکه اراده خدا با پیروزی انقلاب بود که محقق شد، گفت: به واسطه امامین انقلاب و حضور در صحنه تمام فتنه و توطئه خنثی شده و خواهد شد.

  فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: دشمن هر فتنه ای داشته انجام داده است اما با رهبری داهیانه نظام همواره توطئه ها خنثی شده و حال دشمن مستاصل تمام همت و تلاش،خود را به کار گرفته است،امروز به واسطه رهبر انقلاب و سردار دل ها دست داعش از سرزمین های اسلامی قطع شده  و تنها  تفاله های داعش به دستور آمریکا و صهیونیست دست به چنین کارهایی زبون می زنند.

  وی ادامه داد: امروز شعار جبهه مقاومت و مردم مظلوم شعاری است که سردار دلها یادمان داده ؛ مکتب اسلام به واسطه امامین راه اندازی شد و دشمن اگر در  این انقلاب شکست خورده به اراده خداوند بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه عاشورا: ملت ایران با ترور از آرمان هایش عقب نشینی نمی کند

فرمانده سپاه عاشورا: ملت ایران با ترور از آرمان هایش عقب نشینی نمی کند