مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 15:102023-12-24ورزشي

رنگرز: ورزشکاران درگیر سکو، سکه و سفر شده اند/ امیدوارم دو سهمیه المپیک را کسب کنیم


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی برای شرکت در المپیک پاریس توضیح داد و گفت: امیدوار هستم دو سهمیه باقی مانده را کسب کنیم.

- سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی برای شرکت در المپیک پاریس توضیح داد و گفت: امیدوار هستم دو سهمیه باقی مانده را کسب کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن رنگرز بعدازظهر یک شنبه در حاشیه دوره تکمیلی تربیت مربی فرهنگ و اخلاق ورزش کشور با اشاره به این که حلقه مفقوده این روزهای ورزش کشور موضوع اخلاق است، اظهار کرد: امیدوارم با طیف وسیعی از عزیزانی که در قالب مربی و مدرس در دوره تربیت مربی فرهنگ و اخلاق ورزش شرکت کردند شرایط به خوبی پیش برود در این کارگاه پیشرفته اتفاقات خوبی رخ داد.

او افزود: آنچه مردم از جامعه ورزش مطالبه دارند متفاوت از سایر حوزه هاست و امیدوار هستیم ورزشکاران مروج منش پهلوانی و سجایای اخلاقی که در فرهنگ، تمدن، دین و آیین ما آمده است باشند و به رسالت خود عمل کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد اخلاق مداری کشتی گیران، بیان کرد: ورزشی مانند کشتی که ورزش ملی و مذهبی کشور است، ریشه های غنی فرهنگی دارد و مردم در کوچه و بازار آنچه از یک قهرمان ملی کشتی انتظار دارند، متفاوت است و به نظر من تقید به ارزش های اخلاقی و انسانی برای قهرمانان ملی که مرجع جوانان ورزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگرز: ورزشکاران درگیر سکو، سکه و سفر شده اند/ امیدوارم دو سهمیه المپیک را کسب کنیم

رنگرز: ورزشکاران درگیر سکو، سکه و سفر شده اند/ امیدوارم دو سهمیه المپیک را کسب کنیم