مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:152024-01-07سياسي

خدمات دهی رایگان بیش از 40 وکیل به مددجویان و نیازمندان استان سمنان


رییس اداره حقوقی نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از خدمات دهی رایگان بیش از 40 وکیل به مددجویان و نیازمندان در این استان خبر داد و گفت: - ایسنا/سمنان رییس اداره حقوقی نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از خدمات دهی رایگان بیش از 40 وکیل به مددجویان و نیازمندان در این استان خبر داد و گفت: طی 9 ماهه امسال 312مورد خدمات حقوقی به مددجویان این نهاد در شهرستان های هشتگانه این استان ارائه شده است.

حمید مداح 17 دی ماه با بیان اینکه در مجموع 312مورد خدمات حقوقی به مددجویان کمیته امداد استان سمنان ارائه شده است، اظهار کرد: 202 میز خدمت و مشاوره حقوقی در استان سمنان برپا و به مددجویان در سطح استان خدمات مشاوره حقوقی ارائ ه شده است.

رییس اداره حقوقی نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان خاطرنشان کرد: ناآگاهی حقوقی مددجویان در عدم توانایی برای احقاق حق و پایمال شدن حقوق آنان مشکلاتی را برای آنان ایجاد کرده است.

وی معتقد است: راه اندازی میز خدمت حقوقی بسیاری از مشکلات حقوقی و قضایی خانواده های تحت حمایت این نهاد در سطح استان را مرتفع خواهد کرد.

وی تصریح کرد: این طرح با بهره گیری از ظرفیت مشاورین، حقوقدانان و وکلای نیکوکار به صورت رایگان انجام می شود و مددجویان تحت حمایت می توانند با مراجعه به این نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دهی رایگان بیش از 40 وکیل به مددجویان و نیازمندان استان سمنان

خدمات دهی رایگان بیش از 40 وکیل به مددجویان و نیازمندان استان سمنان