مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 19:002024-01-01حوادث

کشف 2 کیلو هرویین و شیشه از معده 3 قاچاقچی


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری باند 3 نفره ای که اقدام به قاچاق مواد مخدر به شیوه بلع و انباری در معده خود می کردند، خبر داد.

- احمد نیکبخت، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: واحد گشت تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی استان به 3 نفر از مسافران یک دستگاه اتوبوس مشکوک و پس از بررسی های تخصصی متوجه شدند که این افراد اقدام به بلغ و انباری مواد در معده خود کردند.

وی افزود: در ادامه با انجام مراقبت ها و اعمال پزشکی نهایتاً 230 بسته هرویین و شیشه به وزن 2 کیلو گرم از معده متهمان استخراج شد.

نیکبخت با بیان اینکه متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، گفت: قاچاقچیان مواد مخدر از شیوه ها و شگردهای مختلفی برای انتقال مواد و توزیع آن در جامعه استفاده می کنند که یکی از این شیوه بلع و انباری بسته های مواد در معده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ هشدار داد و گفت: هرچند با رصد هوشمندانه ماموران پلیس این افرادی که از این شیوه برای قاچاق مواد استفاده می کنند شناسایی و دستگیر می شوند اما عده زیادی هم هستند که بر اثر باز شدن بسته ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 کیلو هرویین و شیشه از معده 3 قاچاقچی

کشف 2 کیلو هرویین و شیشه از معده 3 قاچاقچی