مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 16:252024-01-17بين الملل

طالبان به پاکستان هشدار داد


پس از مذاکرات بی نتیجه طالبان و پاکستان، حکومت کنونی افغانستان هشدار داد برای همیشه گذرگاه های مرزی با این کشور را خواهد بست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، درحالی که مذاکرات مقامات طالبان با پاکستان برای بازگشایی گذرگاه مرزی تورخم بی نتیجه مانده است، افغانستان نسبت به بسته شدن همیشگی برخی گذرگاه های مرزی دو کشور هشدار داد.

روزنامه داون نیوز نیز روز گذشته اظهارداشت نشستی با هدف پیدا کردن راه حل برای بازگشایی گذرگاه مرزی تورخم روز (سه شنبه، 27 دی) میان طالبان و مقامات پاکستانی برگزار شد.

براساس این گزارش، طالبان به مقامات پاکستانی هشدار داده است در صورت دست نیافتن به یک توافق دوجانبه، مرزهای تورخم و خرلاچی با پاکستان را برای همیشه خواهند بست.

این منابع گفته اند که اگر مقامات پاکستانی با طالبان به توافق نرسند، حکومت کابل از ادامه گفتگوها با اسلام آباد نیز خودداری خواهند کرد.

حکومت طالبان همچنین در گفتگو با مقامات امنیتی پاکستان تاکید کردند محدودیت های جدید برای آنها پذیرفتنی نیست زیرا هیچ گونه اطلاع رسمی قبلی از اجرای سیاست ویزا به طالبان داده نشده است.

  گفته می شود حکومت طالبان از مقامات مرزی پاکستان خواسته اند تا اجازه دهند تمامی خودروهای باربری افغانستان که در خاک پاکستان گیر افتاده اند، به این کشور بازگردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان به پاکستان هشدار داد

طالبان به پاکستان هشدار داد