مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:202024-01-10اقتصادي

همکاری شهرداری تهران با چینی ها در حوزه مسکن/ تفاهم نامه 200هزار واحدی با چین


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: در سفر گروه چینی به تهران به یک تفاهم نامه 200هزار واحدی رسیدیم و در سفر آینده به چین قصد بازدید از تکنولوژی ها و برگزاری جلسات فنی با شرکت های چینی را داریم.

- مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: در سفر گروه چینی به تهران به یک تفاهم نامه 200هزار واحدی رسیدیم و در سفر آینده به چین قصد بازدید از تکنولوژی ها و برگزاری جلسات فنی با شرکت های چینی را داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمهدی هدایت در مورد دلیل همکاری شهرداری تهران با چینی ها در مورد ساخت مسکن اظهار کرد: ما در شهر تهران با معضلی جدی روبه رو هستیم؛ یکی از موانع بزرگ بازآفرینی و نوسازی در بافت فرسوده و یکی از موانع نوسازی در کل شهر تهران موضوع زمان ساخت است که در اقتصاد، اشتغال و قیمت مسکن موثر است.

وی افزود: با توجه به شرایط ساخت و ساز در کشورمان، نیاز داریم یک تکنولوژی نوینی وارد موضوع ساخت و ساز در کشور شود که متأسفانه تا کنون رخ نداده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه چاره ای نداریم جز اینکه به سمت تکنولوژی های نوین حرکت کنیم، گفت: اگر ما یک ساختمان را ظرف یک سال بسازیم، در سه سال-بازه زمانی که تقریبا برای احداث پروژه های حوزه مسکن باید در نظر گرفت- سه بار می توانیم چرخش سرمایه را داشته باشیم و تولید مسکن ما سه برابر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری شهرداری تهران با چینی ها در حوزه مسکن/ تفاهم نامه 200هزار واحدی با چین

همکاری شهرداری تهران با چینی ها در حوزه مسکن/ تفاهم نامه 200هزار واحدی با چین