مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 16:002024-01-18اقتصادي

اختصاص 17میلیارد تومان به متولیان جهت کاهش آسیب های اجتماعی درآذربایجان شرقی


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به آسیب های اجتماعی در استان اعلام کرد: 17میلیارد تومان به دستگاه های متولی جهت کاهش آسیب های اجتماعی در استان تخصیص یافته است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به آسیب های اجتماعی در استان اعلام کرد: 17میلیارد تومان به دستگاه های متولی جهت کاهش آسیب های اجتماعی در استان تخصیص یافته است.

تراب محمدی در جلسه شورای اجتماعی استان با اشاره به این که تعداد دستگاه های طرف تفاهم نامه با وزارت کشور در اجرای برنامه های کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی 21 دستگاه در استان است، اظهار کرد: برای 110 فعالیت این میزان اعتبار در اختیار دستگاه ها قرار گرفته است.

وی افزود: اعتبار اختصاص یافته از طرف سازمان اجتماعی کشور به استان ها تخصیص داده می شود و توصیه اکید به پایش مستمر ادارات متولی جهت کاهش آسیب های اجتماعی در استان ها دارند، بنابراین انتظار داریم دستگاه های استانی نیز مطابق آیین نامه در این مورد دقت نظر داشته و هزینه کنند.

وی با اشاره به این که تربیت ناصحیح زمینه ساز ناهنجاری های اجتماعی در بین کودکان و نوجوانان است خواستار توجه جدی به حوزه تربیت در بخش آموزش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 17میلیارد تومان به متولیان جهت کاهش آسیب های اجتماعی درآذربایجان شرقی

اختصاص 17میلیارد تومان به متولیان جهت کاهش آسیب های اجتماعی درآذربایجان شرقی