مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:052023-12-30سياسي

نهم دی برگ زرین کتاب یادواره های ایران


حضور غرور آفرین ملت شریف ایران در دفاع از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی در نهم دی ماه 88 همچون برگ زرینی در کتاب یادواره های ایران اسلامی ثبت و ضبط شده است.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ به پا خاستن نسل سوم انقلاب آن هم در نهم دی ماه سال 88 برای دفاع از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خود انقلابی دیگر در آن برهه حساس به حساب می آمد.

این برگ زرین را نسل سومی های انقلاب با نام خویش در کتاب یادواره های انقلاب اسلامی ثبت و ضبط کردند تا به معاندان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران تفهیم کنند که نه تنها نسل اول و دوم که نسل سوم نیز رهرو آرمان های نظام و رهبری اند و برای همیشه پای آن ایستاده اند.

امروز که مصادف است با نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت باید پای گفته ها و پیام ها و اوصاف برخی از مدیران در زمینه اهمیت این روز نشست.

آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در عکس نگاشتی اظهارداشت: آن لحظه ای که مردم متوجه اصل فتنه شدند بالاتر از روز اول انقلاب به صحنه آمدند،  مردم ایران اسلامی در آن روز پای قداست حضرت امام حسین (علیه السلام) انقلاب اسلامی و کشور را حفظ کردند.

نهم دی  برگ زرین کتاب یادواره های ایران در پیامی که جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی هم به این مناسبت صادر کرد آمده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهم دی برگ زرین کتاب یادواره های ایران

نهم دی برگ زرین کتاب یادواره های ایران