مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 08:102024-01-06اقتصادي

تولید 67 هزار تن چغندر قند در میامی


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی از پایان برداشت محصول چغندر قند در این شهرستان خبر داد و گفت: کل تولید این محصول در میامی، 67 هزار تن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، محمد حسینی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی صبح امروز به خبرنگاران گفت: چغندر قند مهم ترین محصول کشت بهاره شهرستان میامی است.

وی با بیان اینکه سطح زیر کشت محصول چغندر قند در سال زراعی 1402-1401 در شهرستان میامی یک هزار و 218 هکتار است، گفت: بیش از 90 درصد سطح کشت چغندر قند استان سمنان در این منطقه است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی گفت: 350 هکتار محصول چغندر قند در حومه میامی، 100 هکتار در منطقه پل ابریشم و 768 هکتار در بخش کالپوش کشت شده است.

حسینی با بیان اینکه کشت محصول چغندر قند از اوایل اسفندماه در حومه میامی و منطقه پل ابریشم آغاز می شود و تا اواخر اردیبهشت ماه در بخش کالپوش ادامه دارد، اضافه کرد: برداشت هم از اواخر مهرماه تا اواخر آذرماه با توجه به تاریخ کاشت و همچنین شرایط اقلیمی در آن زمان ادامه دارد.

وی میانگین تولید محصول چغندر قند را 55 تن در واحد سطح عنوان کرد و گفت: کل تولید این محصول، 67 هزار تن است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی با بیان اینکه از محصول تولیدی چغندرقند 63 هزار تن تحویل کارخانه های قند طرف قرارداد با پیمانکاران می شود، گفت: 43 هزار تن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 67 هزار تن چغندر قند در میامی

تولید 67 هزار تن چغندر قند در میامی