مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:252024-01-17اقتصادي

تامین منابع مالی برای ساخت 9 هزار واحد مسکن در لرستان


مدیر شعب بانک مسکن لرستان با اشاره به ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور، سهم لرستان از این تعداد را 30 هزار واحد مسکونی عنوان کرد و گفت: بانک مسکن استان در این زمینه برای 9 هزار و 165 واحد به مبلغ 42 هزار میلیارد ریال تامین مالی کرده که از این مبلغ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، داریوش عالی پور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان در محل بانک مسکن این شهرستان، ضمن گرامی داشت سالروز تاسیس بانک مسکن، اظهار کرد: بانک مسکن یک بانک دولتی و توسعه ای و تخصصی در حوزه مسکن است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که یکی از دغدغه ها و اولویت های دولت سیزدهم تامین مسکن به ویژه برای اقشار متوسط و ضعیف جامعه است، از این رو بانک مسکن با سیاست های دولت هم راستا شده و تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف بکار گرفته است.

مدیر شعب بانک مسکن لرستان با اشاره به ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور، سهم لرستان از این تعداد را 30 هزار واحد مسکونی عنوان و تصریح کرد: بانک مسکن استان در این زمینه برای 9 هزار و 165 واحد به مبلغ 42 هزار میلیارد ریال تامین مالی کرده که از این مبلغ، 13 هزار و 244 میلیارد به حساب واریز شده است.

عالیپور بیان داشت: این مبلغ در بخش های خودمالک و همچنین مسکن حمایتی واریز شده که سهم خودمالک 2 هزار و 100 واحد با مبلغ پرداختی 7 هزار و 900 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین منابع مالی برای ساخت 9 هزار واحد مسکن در لرستان

تامین منابع مالی برای ساخت 9 هزار واحد مسکن در لرستان