مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 17:152024-01-08اقتصادي

توسعه سامانه های آبیاری در آرادان


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان از اجرای سامانه های آبیاری در 24 هکتار از اراضی کشاورزی روستای عدل آباد آرادان خبر داد.

- سیدمهدی حسینی، 18 دی در حاشیه پنجمین کاروان خدمت جهاد کشاورزی در روستای عدل آباد این شهرستان از توسعه سامانه های آبیاری در آرادان خبر داد و اظهار کرد: روستای عدل آباد از توابع شهرستان آرادان و در فاصله 12 کیلومتری از مرکز شهرستان و در دهستان حسین آباد کردها در بخش مرکزی واقع شده است.

وی با بیان اینکه مهم ترین فعالیت روستا در حوزه تولید محصولات کشاورزی است ودارای 724 هکتار اراضی قابل کشت و زرع است بیان کرد: 78 نفر بهره بردار به صورت مستقیم در بخش کشاورزی مشغول به فعالیت هستند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان با بیان اینکه مهم ترین محصولات زراعی روستای عدل آباد جو، یونجه، گندم و ذرت علوفه ای است، اظهار کرد: تولید سالانه محصولات در حوزه زراعی بالغ بر 8 هزار و 436 تن در سال است.

حسینی تصریح کرد: در زیر بخش باغبانی نیز افزایش سطح باغات در سال های اخیر با توسعه باغات پسته، شدت گرفته و 59 هکتار از اراضی منطقه به تولید محصولات باغی نظیر پسته، انار و زیتون اختصاص یافته است.

وی میزان تولیدات باغی این روستا را 456 تن در سال عنوان کرد و با اشاره به تولیدات حوزه دامی این روستا گفت: روستای عدل آباد از ظرفیت خوبی در زیر بخش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه سامانه های آبیاری در آرادان

توسعه سامانه های آبیاری در آرادان