مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 13:152023-12-24سياسي

شهرداری تهران باز هم شورای شهر را دور زد!


شهرداری تهران که پیشتر هم در ماجرای تراموا شورای شهر را دور زده و با واکنش خاصی مواجه نشده بود، بار دیگر نهاد بالادستی و نظارتی خود را دور زد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، تابستان به پایان نرسیده بود که خبر رسید شهرداری تهران عزمش را برای راه اندازی نسخه متفاوت و تازه حمل و نقل شهری در کشورمان، یعنی تراموا جزم کرده و تا آنجایی در این مسیر پیش رفته که مجری طرح را هم تعیین نموده و حتی در انتخاب مسیر خط اول تراموا در تهران هم به جمع بندی های مشخصی رسیده است.

خبری که موجب شگفتی بسیاری، حتی اعضای شورای شهر تهران شد که ظاهرا مانند مردم عادی بعد از معرفی وزارت دفاع به عنوان مجری طرح و امضای تفاهم نامه میان شهرداری و این وزارت خانه، از این مسائل مطلع شدند و پی بردند که گزینه نسبتا نهایی شهرداری برای اجرای ایده تراموا، حد فاصل میدان آزادی تا سه راه تهرانپارس به طول حدود 34 کیلومتر است که قرار است 28 رام قطار در آن تردد داشته باشند!جزییاتی که نشان می داد تراموا نه طرح و ایده، که پروژه ای تعریف شده در شهرداری تهران است که اجرایش کلید خورده است.

اما مگر می شود بدون ارائه لایحه به شورا و دریافت مصوبه از ایشان، پروژه ای در این ابعاد را اجرا کرد؟ این سوالی بود که برخی اعضای شورای شهر کوشیدند با مدارایی مثال زدنی به آن پاسخ دهند و تاکید کنند که پیش از هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران باز هم شورای شهر را دور زد!

شهرداری تهران باز هم شورای شهر را دور زد!