مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 03:052023-12-28سياسي

کلان پروژه هوش مصنوعی و اجتهاد با حضور 100 پژوهشگر برتر در دستور کار حوزه است


مدیر حوزه های علمیه با تاکید بر ضرورت ورود حوزه به عرصه های نوین گفت: راه اندازی کلان پروژه هوش مصنوعی و اجتهاد با حضور 100 نفر از اساتید و پژوهشگران برتر دانشگاه های کشور در عرصه هوش مصنوعی از دیگر رویکردهایی است که مورد توجه حوزه های علمیه قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله اعرافی شامگاه پنجشنبه 7 دی 1402 در دیدار حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه کشورمان گزارشی از تدوین منشور رسالت های حوزه و روحانیت در عرصه بین الملل ارائه کرد و گفت: دیپلماسی از نوع جدید گفتمانی مبتنی بر چهار ضلع انقلاب اسلامی، ایران، اسلام و تشیع از مهمترین شاخصه های این منشور است که حوزه همراه با دستگاه های نظام اسلامی و به صورت مستقل کار می کند.

وی حضور در 15 شبکه آموزش و پرورش، دانشگاه، رسانه و.

را روح منشور رسالتی حوزه عنوان کرد و بر اهمیت بازتولید روحانیت شیعه با مفهوم متناسب با دنیای جدید تصریح کرد و افزود: روحانیت شیعه امروز در حدود 100 کشور جهان به عنوان نماد تفکر تشیع شناخته شده از جایگاه اجتماعی ارزشمندی برخوردار است؛ روحانیت آشنا به مسائل جدید بین المللی در اکثر کشورهای جهان ریشه دوانده است.

آیت الله اعرافی ضمن اشاره به فعالیت های ارزشمند جامعهالمصطفی در عرصه بین الملل، ارائه مباحث دینی و فقهی مبتنی بر نگرش مذاهب مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلان پروژه هوش مصنوعی و اجتهاد با حضور 100 پژوهشگر برتر در دستور کار حوزه است

کلان پروژه هوش مصنوعی و اجتهاد با حضور 100 پژوهشگر برتر در دستور کار حوزه است