مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:552024-01-10بين الملل

دادگاه دانمارک حکم 3 تروریست الاهوازیه را تایید کرد


دادگاه تجدید نظر دانمارک حکم سه عضو گروهک تروریستی الاهوازیه را که پیشتر به دلیل اتهامات تروریستی مجرم شناخته شده بودند، تایید کرد.

- دادگاه تجدید نظر دانمارک حکم سه عضو گروهک تروریستی الاهوازیه را که پیشتر به دلیل اتهامات تروریستی مجرم شناخته شده بودند، تایید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دادگاه تجدیدنظر دانمارک روز سه شنبه با صدور رای خود، حکم مجرمیت سه عضو گروهک تروریستی الاهوازیه را تایید کرد که پیش از این به دلیل ترویج تروریسم در ایران و جمع آوری اطلاعات برای یک سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی مجرم شناخته شده بودند.

این سه نفر در فوریه 2020 در شهر رینگستِد، واقع در 60 کیلومتری جنوب غربی کپنهاگ، پایتخت دانمارک دستگیر شدند و به جرم اقدامات تروریستی در رابطه با حمله به رژه نظامی در شهر اهواز در جنوب غربی ایران در سپتامبر 2018 محکوم شدند.

دادگاه تجدید نظر در کپنهاگ در حکم خود اعلام کرد که این افراد متعلق به گروهک الاهوازیه بودند و اطلاعات افراد و سازمان ها در دانمارک و خارج از کشور و همچنین در مورد امور نظامی ایران را جمع آوری می کردند و آن را در اختیار سرویس اطلاعاتی سعودی قرار می دادند.

بنابر گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این سه مرد که بر اساس قوانین دانمارک نام و مشخصات آنها منتشر نشده است با 12 سال زندان روبرو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه دانمارک حکم 3 تروریست الاهوازیه را تایید کرد

دادگاه دانمارک حکم 3 تروریست الاهوازیه را تایید کرد