مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 00:352023-12-21اقتصادي

تحقق 100 درصدی اشتغال در بخش حمل ونقل استان یزد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد گفت: آمار اشتغال زایی در بخش حمل ونقلی نسبت به پیش بینی تعهدی و سهمیه ای که از سوی اداره کل تعاون، - محمد رستگاری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: بخش حمل ونقل را یکی از حوزه های اشتغال زا و دارای ارزش افزوده دانست و اظهار کرد: با تقویت بخش حمل ونقل، تولید داخلی، صادرات و اشتغال رونق می گیرد.

وی افزود: یکی از مزیت های حوزه حمل ونقل این است که امکان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی وجود دارد و صرفاً دولتی نیست، لذا در حال حاضر بیش از 99 درصد شرکت های حوزه حمل ونقل، توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان با تأکید بر این که سرمایه گذاری در بخش حمل ونقل بسیار زود بازده است، گفت: هم اکنون امکان سرمایه گذاری در حوزه کالا، رانندگان، مجتمع های بین راهی، مراکز معاینه فنی، شرکت و موسسه حمل ونقل کالا، شرکت حمل ونقل مسافر، شرکت حمل ونقل بین المللی و .

برای متقاضیان فراهم است.

رستگاری با بیان این که اداره کل دستورالعمل های مربوط به سرمایه گذاری بخش خصوصی را تهیه و نظارت مستمر بر فعالیت آنان دارد، تصریح کرد: یکی از برنامه هایی مهم معاونت حمل ونقل شناسایی توانمندی ها و ظرفیت های سرمایه گذاری استان در این بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 100 درصدی اشتغال در بخش حمل ونقل استان یزد

تحقق 100 درصدی اشتغال در بخش حمل ونقل استان یزد