مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 13:362024-01-05سياسي

امام جمعه یاسوج: انقلاب اسلامی با خون هر شهیدی زنده تر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه یاسوج به مناسبت های پیش رو اشاره کرد و گفت: یکشنبه 17 دی طرح استعماری حذف حجاب به دست رضاخان خبیث و ملعون در سال 1304 است، طرح وحشتناکی که می خواستند با آن ارزش های دینی را از بین ببرند و در جامعه ولنگاری و بی حیایی و برهنگی راه بیاندازند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه این طرح را خوب مطالعه کرده بودند که اگر در جامعه ای زن ها برهنه شوند مردها گناهکار، ولنگار و فاسد می شوند، افزود: وقتی جامعه ای فاسد شود افراد آن جامعه نماز نمی خوانند روزه نمی گیرند و سراغ هر فعل حرامی می روند.

وی با بیان اینکه فساد، فحشا و ولنگاری زیر بنای همه گناهان است، گفت: استکبار  رضاخان را انتخاب کرد و وقتی دیدند با او به هدفشان نمی رسند حذف کردند و فرزندانش را به جای او انتخاب کردند ملتی ذلیل است که دیگران بخواهند برای آنها تصمیم گیری کنند.

آیت الله حسینی عنوان کرد: امروزه در کشور کسانی هستند که اگر دستشان بیاید کشور را چهار دستی تقدیم آمریکا می کنند .

امام جمعه یاسوج به حادثه تلخ و تروریستی کرمان اشاره کرد و با تسلیت به ملت ایران و مقام معظم رهبری گفت:حادثه غم انگیز و اشک باری بود 44 کودک و زن بیگناه در خون غلتیدند و 85 نفر بیگناه شهید و قریب 200 نفر زخمی شدند آنها به چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یاسوج: انقلاب اسلامی با خون هر شهیدی زنده تر می شود

امام جمعه یاسوج: انقلاب اسلامی با خون هر شهیدی زنده تر می شود