مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 15:152023-12-24سياسي

مدل مدیریتی بومی خوزستان ارائه شود/ لزوم زنده کردن امید بین دانشجویان


استاندار خوزستان با بیان اینکه با مدل های فعلی مدیریت نمی توانیم مشکلات استان خوزستان را حل کنیم، گفت: کارهای تحقیقاتی دانشگاهی کاملا در مدیریت قابل استفاده هستند و آمادگی داریم که در جلسه شورای اداری استان خوزستان ارایه شوند و مدیران درباره آن ها نظر بدهند.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با بیان اینکه با مدل های فعلی مدیریت نمی توانیم مشکلات استان خوزستان را حل کنیم، گفت: کارهای تحقیقاتی دانشگاهی کاملا در مدیریت قابل استفاده هستند و آمادگی داریم که در جلسه شورای اداری استان خوزستان ارایه شوند و مدیران درباره آن ها نظر بدهند.

علی اکبر حسینی محراب در نشست با نخبگان دانشگاهی خوزستان که امروز (3 دی ماه) انجام شد، با اشاره به لزوم بهره گیری از افکار جدید، اظهار کرد: آنچه در استان خوزستان به آن نیاز داریم و ریشه همه مسایل است، مدیریت است.

باید با مدل های مدیریتی و افکار و کارهای انجام شده در دانشکده مدیریت و اقتصاد، مدلی بومی و متناسب با وضعیت استان خوزستان ارایه شود.

کارهای تحقیقاتی دانشگاهی کاملا در مدیریت قابل استفاده هستند و آمادگی داریم که در جلسه شورای اداری استان خوزستان ارایه شوند و مدیران درباره آن ها نظر بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل مدیریتی بومی خوزستان ارائه شود/ لزوم زنده کردن امید بین دانشجویان

مدل مدیریتی بومی خوزستان ارائه شود/ لزوم زنده کردن امید بین دانشجویان