مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 10:102024-01-12بين الملل

باز هم یمن!


یمن توانست با اقدامات شجاعانه خود، یک واقعیت شومِ پشت پرده را روی صحنه بیاورد و به افکار عمومی دنیا که این روزها در حمایت از فلسطین به پا خاسته اند به طور واضح نشان دهد پشتیبان اسراییل دقیقا چه کسانی هستند و چگونه با یکی از حامیان اصلی مردم فلسطین که با .

- یمن توانست با اقدامات شجاعانه خود، یک واقعیت شومِ پشت پرده را روی صحنه بیاورد و به افکار عمومی دنیا که این روزها در حمایت از فلسطین به پا خاسته اند به طور واضح نشان دهد پشتیبان اسراییل دقیقا چه کسانی هستند و چگونه با یکی از حامیان اصلی مردم فلسطین که با اقداماتش هدفی جز توقف بمباران غزه نداشته به مقابله برخاسته اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرحیم انصاری تحلیلگر مسائل سیاسی در یادداشتی با این عنوان در کانال تلگرام خود نوشت: بامداد امروز آمریکا و انگلیس به نقاطی در یمن حمله کردند؛ حملاتی که نخست وزیر انگلیس آن را محدود، و آمریکا آن را درحمایت از دریانوردی بین المللی و در پاسخ به حملات یمن به برخی کشتی ها در دریای سرخ نامیده است.

وقتی سخن از حملات محدود می شود در واقع می خواهند این پیام را مخابره کنند که اگر به این اقدام پاسخ ندهید و نیز حمله به کشتی ها را متوقف کنید، جنگ در همین حد کنترل می شود؛ شما به تردد کشتی ها کاری ندارید و ما هم به شما حمله ای نخواهیم کرد! حال آنکه یمن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز هم یمن!

باز هم یمن!