مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 02:152024-01-11ورزشي

مربی تیم ملی جودو: از کار اخراج شدم/ حرفی نزدم که وارد حاشیه نشوم


مربی تیم ملی جودو می گوید علی رغم این که برای حضور در اردوهای تیم ملی از فدراسیون نامه داشته اما از محل کار خود در اداره منابع طبیعی اندیمشک اخراج شده است.

- ایسنا/خوزستان مربی تیم ملی جودو می گوید علی رغم این که برای حضور در اردوهای تیم ملی از فدراسیون نامه داشته اما از محل کار خود در اداره منابع طبیعی اندیمشک اخراج شده است.

ناصر ناصری پور در گفت وگو با ایسنا، درباره اخراج از محل کارش، اظهارکرد: اردیبهشت ماه سال 1402 به عنوان مربی تیم ملی جوانان انتخاب شدم و مردادماه بود که با توافق کمیته فنی و رییس فدراسیون، مربی تیم ملی بزرگسالان شدم.

در حال حاضر نیز تنها خوزستانی هستم که در فدراسیون جودو سمت دارم.

وی گفت: من پیش از این که در تیم ملی جودو مشغول به فعالیت شوم، به مدت دو سه سال در قسمت جنگلبانی اداره منابع طبیعی اندیمشک مشغول به کار بودم اما زمانی که بحث حضوم در اردوهای تیم ملی پیش آمد، به من می گفتند که نباید به اردوی تیم ملی بروی.

حتی نامه ای از فدراسیون جهت مرخصی برای حضور در اردوهای تیم ملی به مسئولان اداره منابع طبیعی اندیمشک تحویل دادم اما نپذیرفتند.

مربی خوزستانی تیم ملی جودو افزود: اوایل که به اردو می رفتم از مبلغ حقوقم کم کردند و فقط ماهی 2 میلیون تومان به من حقوق دادند و گفتند اگر بازهم بروی اخراج می شوی و در نهایت سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی تیم ملی جودو: از کار اخراج شدم/ حرفی نزدم که وارد حاشیه نشوم

مربی تیم ملی جودو: از کار اخراج شدم/ حرفی نزدم که وارد حاشیه نشوم