مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 09:302023-12-28اجتماعي

600 هزار نفر از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کردند


به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در 9 ماهه امسال نزدیک به 600 هزار نفر از جاذبه های گردشگری کرمانشاه بازدید کردند.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در 9 ماهه امسال نزدیک به 600 هزار نفر از جاذبه های گردشگری کرمانشاه بازدید کردند.

وحید امیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آمار بازدید گردشگران از اماکن تاریخی استان، اظهار کرد: در حال حاضر پنج محوطه تاریخی بیستون، تاق بستان، معبد آناهیتا، تکیه معاون الملک و تکیه بیگلربیگی در استان دارای ورودی هستند و برای بازدید از آنها باید بلیت تهیه کرد.

وی افزود: طبق آمارهایی که طی 9 ماهه گذشته داشته ایم، در این مدت جمعا 595 هزار و 331 گردشگر از این پنج مکان تاریخی کرمانشاه بازدید داشته اند.

معاون گردشگری استان اضافه کرد: طی این مدت بیشترین آمار بازدید مربوط به محوطه تاریخی تاق بستان با 363 هزار و 346 نفر بوده است.

به گفته این مسئول، محوطه های بیستون، تکیه معاون الملک، معبد آناهیتا و تکیه بیگلربیگی هم در رتبه بعدی آمار بازدید از اماکن تاریخی دارای ورودی استان قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت 174 هزار و 238 نفر از محوطه تاریخی بیستون، 26 هزار و 723 نفر از تکیه معاون الملک، 12 هزار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 هزار نفر از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کردند

600 هزار نفر از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کردند