مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 18:102024-01-11سياسي

از به وجود آمدن فضای دوقطبی در جامعه جلوگیری شود


رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اهمیت جذب مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، گفت: باید سعی کنیم از به وجود آمدن فضای دوقطبی در جامعه جلوگیری شود.

- ایسنا/فارس رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اهمیت جذب مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، گفت: باید سعی کنیم از به وجود آمدن فضای دوقطبی در جامعه جلوگیری شود.

سپهر خلجی امرور، 21 دی ماه در جلسه شورای اداری استان فارس ضمن عرض تسلیت فاجعه تروریستی کرمان گفت: اقدام تروریستی دشمنان کوردل در کرمان نشان دهنده نهایت ضعف آن ها است و حتی از زائران شهید سلیمانی هم هراس دارند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اقدامات رژیم صهیونسیتی در غزه گفت: کاری که این رژیم در غزه انجام می دهد یک جنایت بین المللی است که منجر به شهادت بسیاری از زنان و کودکان بی گناه شده است.

خلجی افزود: رژیم صهیونسیتی برخلاف اظهاراتش نتوانسته است به اهدافش از جمله از بین بردن حماس برسد و در این زمینه شکست خورده است .

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو گفت: همه اعضای دولت در تمام سطوح باید نهایت تلاش خود را بکنند تا شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشیم.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت ادامه داد: باید سعی کنیم از به وجود آمدن فضای دو قطبی در جامعه جلوگیری شود و همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از به وجود آمدن فضای دوقطبی در جامعه جلوگیری شود

از به وجود آمدن فضای دوقطبی در جامعه جلوگیری شود