مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 14:352024-01-01سياسي

استقرار 170 شعبه اخذ رأی در مدارس و مراکز وابسته به آموزش و پرورش شهرستان رشت


سرپرست فرمانداری شهرستان رشت گفت: حدود 170 شعبه اخذ رأی شهرستان رشت در مدارس و مراکز آموزشی تحت نظارت آموزش و پرورش مستقر می شود که از این تعداد 77 صندوق اخذ رأی مختص به ناحیه یک است.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری شهرستان رشت گفت: حدود 170 شعبه اخذ رأی شهرستان رشت در مدارس و مراکز آموزشی تحت نظارت آموزش و پرورش مستقر می شود که از این تعداد 77 صندوق اخذ رأی مختص به ناحیه یک است.

کیا عاشوری امروز، 11 دی ماه در نشست هماهنگی با مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک رشت جهت برگزاری انتخابات، با اشاره به جهانی شدن اسلام اظهار کرد: از زمانی که انقلاب از سال 1357 توسط امام راحل شکل گرفت، دشمنان از همه تکنیک ها و تاکتیک ها برای مقابله با آن استفاده کردند تا این هلال خورشید ناب اسلام تابان نباشد.

وی افزود: اسلام زمانی در سال 57 شروع به درخشیدن کرد که دوران سرد و خاموشی را تجربه می کرد، از صدر اسلام تاکنون اسلام های مختلفی همچون اسلام عثمانی ها و امویان داشتیم که همه دستخوش تغییر و تحولاتی شدند ولی آنچیزی که امروز ما شاهد هستیم اسلام ناب محمدی بوده که اثرگذاری خوبی را در جهان داشته است.

عاشوری گفت: تقابل استکبار در طول این مدت همیشه ادامه داشته و دشمن هیچ لحظه ای از این موضوع غافل نبوده اما به برکت خون شهدا و امامین انقلاب، امروز انقلاب اسلامی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 170 شعبه اخذ رأی در مدارس و مراکز وابسته به آموزش و پرورش شهرستان رشت

استقرار 170 شعبه اخذ رأی در مدارس و مراکز وابسته به آموزش و پرورش شهرستان رشت