مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:552023-12-26سياسي

برگزاری 27 برنامه گرامیداشت روز نهم دی در خراسان رضوی


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی  با بیان اینکه امسال در راستای بزرگداشت نهم دی در سراسر استان 27 برنامه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود، - گفت: شنبه نهم دی از ساعت 9 الی 11 صبح مراسم گرامیداشت این روز در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی(ع) برگزار می شود و حجت الاسلام و المسلمین تقوی، مشاور رییس جمهور در امور حوزه و روحانیت سخنرانی می کند.

حجت الاسلام سید محمد سلطانی امروز 5 دی ماه در نشست خبری اعلام ویژه برنامه های نهم دی که در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، با بیان اینکه نهم دی روز بصبرت و میثاق امامت با ولایت است، اظهار کرد: مردم در این روز حماسه ای ماندگار علیه فتنه گران خلق کردند و با الهام از هدایت الهی، بزرگترین و پیچیده ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی، ولایی و اسلامی را در هم شکستند.

وی افزود: در نهم دی 88 ملت ایران نشان دادند دسیسه های دشمنان انقلاب را خوب می شناسند، پشتیبان ولایت فقیه هستند، وحدت کلمه را عاملی اساسی در پیروزی می دانند و شکرگزار نعمت الهی و آماده انجام تکلیف دینی و شرعی برای حفظ و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: ملت بصیر ایران می دانند که تحکیم باورها و ارزش های اسلامی، تقویت و برتری نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 27 برنامه گرامیداشت روز نهم دی در خراسان رضوی

برگزاری 27 برنامه گرامیداشت روز نهم دی در خراسان رضوی