مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 22:462024-01-13اقتصادي

چین به یکی از بازارهای کیوی ایران تبدیل می شود


مدیرکل دفتر امور میوه های گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی، با بیان اینکه باغات و سردخانه های کیوی ایران از سوی چینی ها تایید شده است، اضافه کرد: - ایسنا/گیلان مدیرکل دفتر امور میوه های گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی، با بیان اینکه باغات و سردخانه های کیوی ایران از سوی چینی ها تایید شده است، اضافه کرد: به زودی بازار چین را به عنوان یکی از بازارهای کیوی ایران خواهیم داشت.

زهرا جلیلی مقدم امروز، 23 دی ماه در آیین رونمایی از ارقام جدید محصول کیوی (گیلدا، زرین و طلوع) که در دانشگاه گیلان برگزار شد، با تاکید بر لزوم استفاده از روش های به روز علمی، هم در تولید و هم در عرضه محصولات کشاورزی، اظهار کرد: امروز شاهد تولید و معرف ارقام جدید محصول کیوی در استان گیلان هستیم که می تواند نقش مهمی در بازارهای جهانی داشته باشد.

وی با اشاره به توجه تولیدکنندگان محصولات کشاورزی در دنیا به سلیقه بازار و مشتری پسندی، افزود: برای اینکه بازارهای بیشتری را جذب کنیم، باید به سمت تولید و معرفی ارقامی برویم که مطابق با سلیقه کشورها و بازارهای هدف است.

مدیرکل دفتر امور میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر لزوم رعایت کیفیت و استانداردهای کشورهای هدف در تولید محصولات صادراتی، عنوان کرد: تولید کیوی کیفی و صادرات محور طی چند سال اخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین به یکی از بازارهای کیوی ایران تبدیل می شود

چین به یکی از بازارهای کیوی ایران تبدیل می شود