مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 13:302023-12-24حوادث

اطفای آتش سوزی گسترده ناشی از سوخت قاچاق در کرمان


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از آتش سوزی ناشی از نگهداری مقدار زیادی بنزین و گازوییل قاچاق در روستای «الله آباد»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم بابایی اظهار داشت: شب گذشته، یک حادثه تصادف در مسیر روستای ده بالا ، به سامانه 125 سازمان آتش نشانی کرمان گزارش شد و بلافاصله گروه امدادونجات از ایستگاه شماره 9، به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه، یک دستگاه پژو 405 و یک دستگاه پراید با یکدیگر برخورد کرده بودند که سرنشینان هر دو خودرو در این حادثه به شدت مجروح شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از ایمن سازی محل حادثه توسط اکیپ های اعزامی، خبر داد و خاطرنشان کرد: مجروحان که شامل یک سرنشین مرد، در خودرو پراید و یک سرنشین مرد، در خودرو پژو بودند، پس از رهاسازی از داخل خودروها توسط آتش نشانان به عوامل اورژانس در محل حادثه تحویل داده شدند.

نجات ساکنان الله آباد از آتش سوزی ناشی از سوخت قاچاق بابایی، همچنین از آتش سوزی ناشی از نگهداری مقدار زیادی بنزین و گازوییل قاچاق در روستای الله آباد ، خبر داد و افزود: بیش از 600 لیتر سوخت که در یک منزل مسکونی دپو شده بود، دچار آتش سوزی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفای آتش سوزی گسترده ناشی از سوخت قاچاق در کرمان

اطفای آتش سوزی گسترده ناشی از سوخت قاچاق در کرمان