مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:002024-01-12سياسي

چرا مسکن ملی یاسوج و کارخانه آرد و نشاسته راکد است؟


نمی دانم چرا در یاسوج چنین وضعیتی داریم اگر مسکن ملی در یاسوج راه بیفتد بسیاری از این بیکاری ها را نخواهیم داشت رونق اشتغال ایجاد می شود بنابراین باید مسئولان به فکر مسکن ملی یاسوج باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج به مناسبت های مختلف اشاره کرد و گفت: 26 دی ماه سالروز فرار شاه خائن از کشور است از او می توان به عنوان ایرانی بیگانه یاد کرد که هیچ تناسبی با ملت ایران و با تمدن و فرهنگ این کشور نداشت او یک نوکر بود که عزت ملت را مورد هدف قرار داد.

وی با بیان برخی از خصوصیات شاه فراری گفت: 50 هزار مستشار آمریکایی در کشور بودند که حق توحش می گرفتند اما بعضی ها امروز سنگ پهلوی را به سینه می زنند تا دوباره آمریکا به کشور برگردد و بر این ملت مسلط شود که خواب آنها هرگز تعبیر نخواهد شد.

حسینی با محکوم کردن حمله آمریکا به انگلیس به سرزمین مقدس یمن گفت: آنها در این حمله جنایت کردند و نشان دادند که جنایتکار عالم هستند آن ها پشت اسراییل ایستادند و جان مسلمان ها را می گیرند حمله به یک کشور و دولت قانونی اشتباهی است که به وسیله آن گور خود را کندند.

وی با اشاره به حمله آمریکا به یمن و مقایسه آن با حمله آمریکا به عراق در دوره صدام گفت: آنها ملت و دولت یمن را با دوره صدام اشتباه گرفتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مسکن ملی یاسوج و کارخانه آرد و نشاسته راکد است؟

چرا مسکن ملی یاسوج و کارخانه آرد و نشاسته راکد است؟