مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:552024-01-08سياسي

حاشیه نگاری ایسنا از هفته جنجالی شورای شهر اهواز


در هفته گذشته شورای شهر اهواز در نظر داشت طرح برکناری شهردار و انتخاب سرپرست شهرداری را در صحن علنی شورا و با حضور شهروندان بررسی و تصویب کند که در پی به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در صحن، - ایسنا/خوزستان در هفته گذشته شورای شهر اهواز در نظر داشت طرح برکناری شهردار و انتخاب سرپرست شهرداری را در صحن علنی شورا و با حضور شهروندان بررسی و تصویب کند که در پی به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در صحن، این جلسه تاکنون چند بار لغو شده است.

بعد از ظهر روز شنبه 9 دی ماه، روابط عمومی شورای شهر اهواز در پیامی خبرنگاران را برای یکصد و چهل و سومین جلسه (فوق العاده) صحن شورا در روز یکشنبه (10 دی ماه) با موضوع برکناری شهردار دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرنگاران و شهروندان از ساعت 8 صبح روز یکشنبه در صحن شورا حضور پیدا کردند اما جلسه به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در صحن لغو شد.

یکی از دلایل اعضای شورای شهر در خصوص برکناری شهردار اهواز، نداشتن صلاحیت تصدی شهرداری و سکونت نداشتن خانواده شهردار در شهر مطرح شده است.

سید محمدجواد رضوی، محمدمهدی مطیعی، عبدالزهرا سنواتی، سیدمحمدعلی پورموسوی، یونس اسفندیاری نژاد، غلامرضا شانه سازان و سید ناصر مهداوی، موافقان این طرح و حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری حمید دغاغله، سیاوش محمودی، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه نگاری ایسنا از هفته جنجالی شورای شهر اهواز

حاشیه نگاری ایسنا از هفته جنجالی شورای شهر اهواز