مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:002023-12-30اقتصادي

تشریح وضعیت مالیاتی استان کرمان در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: مبلغ درآمد استان کرمان در حوزه درآمدهای مالیاتی و غیرمالیاتی به اندازه 13 استان کشور است.

  - ایسنا/کرمان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: مبلغ درآمد استان کرمان در حوزه درآمدهای مالیاتی و غیرمالیاتی به اندازه 13 استان کشور است.

  صادق سلطانی نژاد صبح امروز 9 دی ماه در نود و سومین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با بیان این مطلب که 31 هزار و 700 میلیارد تومان مالیات مصوبه امسال استان است، افزود: عملکرد 9 ماهه امسال 112 درصد بوده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 58 درصد رشد داشته ایم.

وی ادامه داد: به غیر از تهران، استان کرمان بیشترین میزان مالیات مصوب در سال جاری را داشته و اگر سهم اقتصاد استان کرمان را نسبت به کشور چهار درصد در نظر بگیریم لذا سهمیه استان نیاز به بازنگری دارد زیرا استان هایی داریم که اقتصاد آنها از کرمان بزرگتر است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان با بیان اینکه کرمان از لحاظ مازاد درآمد در جایگاه دوم کشور قرار دارد، اظهار کرد: از سال 1400 با وجود این که رشد مالیاتی کشور حدود 62 درصد بود، رشد مالیاتی استان کرمان در سال 1401 نسبت به 1400 حدود 128 درصد بود و این درحالی است که پایه های مالیاتی جدیدی به استان اضافه نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح وضعیت مالیاتی استان کرمان در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی

تشریح وضعیت مالیاتی استان کرمان در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی