مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:562024-01-20سياسي

اراضی « گرمدره» کرج با حکم قضایی آزادسازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، با اعلام اجرای سه فقره رای قطعی در خصوص تغییر کاربری غیرمجاز در شعبه 13 اجرای احکام کیفری کرج، گفت: در پی اعلام شکایت جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص تغییر کاربری در منطقه گرمدره کرج، پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و به دادگاه ارسال شد که رای نهایی در شعبه اول دادگاه تجدیدنظر استان البرز به قطعیت رسید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، وسعت اراضی اجرای حکم شده را 17 هزار متر عنوان کرد و متذکر شد: اجرای حکم مربوط به سه پرونده جداگانه شامل یک مورد به میزان 68 متر انباری و 60 متر سرایداری؛ یک پرونده دیگر مربوط به 42 متر مربع دیوارکشی، 150 متر مربع بنا و 350 متر مربع محوطه سازی و پرونده دیگری به میزان 220 متر اضافه بنا بود.

  وی افزود: در این راستا با دستور دادیار شعبه 13 اجرای احکام و با همراهی نماینده دادستان، عوامل نیروی انتظامی، عوامل شهرداری گرمدره و جهاد کشاورزی شهرستان کرج در محل مورد نظر که در بخش مرکزی اراضی گرمدره واقع شده بودند حاضر و اقدام به اجرای حکم کردند.

مددی ارزش محدوده اعمال قانون شده را بیش از 255 میلیارد تومان عنوان کرد و یادآور شد: بر اساس آرای صادره در این پرونده برای متخلفان بیش از دو میلیارد تومان جریمه نقدی در نظر گرفته شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی « گرمدره» کرج با حکم قضایی آزادسازی شد

اراضی « گرمدره» کرج با حکم قضایی آزادسازی شد