مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 16:302023-12-27حوادث

رفع تصرف 730 هزار مترمربع از اراضی ملی استان سمنان


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: 730 هزار مترمربع اراضی ملی در این استان به همت عوامل این یگان با هدف حفظ منافع بیت المال رفع تصرف شد.

- ایسنا/سمنان فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: 730 هزار مترمربع اراضی ملی در این استان به همت عوامل این یگان با هدف حفظ منافع بیت المال رفع تصرف شد.

سرهنگ علیرضا ابوطالبی امروز (چهارشنبه، ششم دی ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این میزان از رفع تصرف اراضی ملی در ماه آذر انجام شده است.

با هماهنگی و همکاری دستگاه های قضایی و انتظامی و تلاش نیروهای یگان حفاظت استان آذر ماه امسال 73 هزار و 499 مترمربع از متصرفان اراضی ملی، خلع ید شدند و این اراضی به بیت المال بازگردانده شد.

وی با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته 10 متخلف مرتبط با زمین خواری به مراجع قضایی معرفی شدند، ادامه داد: آذر ماه امسال برای 10 نفر از متصرفان در اراضی ملی که 106 هزار مترمربع از اراضی ملی استان را تصرف کرده بودند، پرونده قضایی تشکیل شد.

ابوطالبی گفت: صیانت و حفاظت از انفال الهی و عرصه های منابع طبیعی از وظایف ذاتی این یگان است و پیشگیری و مقابله با تخریب و تصرف اراضی ملی و ساخت وسازهای غیرمجاز در عرصه های منابع طبیعی از مأموریت های اولویت دار محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 730 هزار مترمربع از اراضی ملی استان سمنان

رفع تصرف 730 هزار مترمربع از اراضی ملی استان سمنان