مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 18:202024-01-06سياسي

اهتمام به جایگاه کتابخانه های عمومی برای گسترش فرهنگ کتابخوانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسماعیلی عصر شنبه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان، در آیین افتتاح بخش «هدهد سفید» کتابخانه عمومی سید افضل موسوی زنجان، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت اهتمام به جایگاه کتابخانه های عمومی در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی در کشور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسماعیلی عصر شنبه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان، در آیین افتتاح بخش هدهد سفید کتابخانه عمومی سید افضل موسوی زنجان، با بیان اینکه باید از ظرفیت کتابخانه های عمومی به بهترین شکل ممکن استفاده کرد، افزود: کتابخانه های عمومی این ظرفیت را دارد که پذیرای همه نوع مخاطب باشد.

وی از کودکان به عنوان مهم ترین مخاطبان جامعه در حوزه کتابخوانی و کتابخانه یاد کرد و گفت: به همین خاطر در همه کتابخانه های کشور، بخشی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است و امروز در زنجان شاهد افتتاح همین بخش با عنوان هدهد سفید در یکی از کتابخانه های عمومی این شهر هستیم.

این مسوول با تاکید بر اینکه یکی از ظرفیت های ارزشمند برای گسترش فرهنگ کتابخوانی در کشور، بهره گیری از جایگاه کتابخانه های عمومی است، اظهار کرد: آمار حاکی از آن است که در حال حاضر از 10 میلیون نفر عضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام به جایگاه کتابخانه های عمومی برای گسترش فرهنگ کتابخوانی

اهتمام به جایگاه کتابخانه های عمومی برای گسترش فرهنگ کتابخوانی