مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:402024-01-10سياسي

کنگره شهدای غواص با تولید محتوا با جوانان ارتباط برقرار کرد


مدیرعامل سازمان منطقه آزد کیش گفت: نسل جوان امروز از طریق محتوا با جامعه ارتباط می گیرد و دومین کنگره ملی شهدای غواص توانست این ارتباط را حاصل کند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل سازمان منطقه آزد کیش گفت: نسل جوان امروز از طریق محتوا با جامعه ارتباط می گیرد و دومین کنگره ملی شهدای غواص توانست این ارتباط را حاصل کند.

رحیم سرهنگی، امروز (بیستم دی ماه)، در آیین اختتامیه دومین کنگره شهدای غواص اظهار کرد: در قالب این کنگره برنامه های مختلف و تاثیرگذاری توسط دانش آموزان و نوجوان اجرا شد که معتقدیم نقطه قوت این کنگره ملی بود.

وی ادامه داد: نسل جوان امروز از طریق محتوا با جامعه ارتباط می گیرد و دومین کنگره ملی شهدای غواص توانست این ارتباط را حاصل کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزد کیش با بیان اینکه دشمن جنگ نرم را جایگزینی برای جنگ سخت با ایران در پیش گرفته است، اضافه کرد: دشمنان می دانند که توانایی مقابله نظامی با ایران ندارند و از طریق جنگ نرم در تلاش برای مقابله با انقلاب اسلامی هستند.

وی بر تولید محتوا برای مقابله با جنگ نرم تاکید کرد و افزود: امروز دشمنان نسل جوان را هدف قرار داده اند و تنها راه مقابله با آن و جلوگیری از آسیب به نسب جوان، آگاهی بخشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره شهدای غواص با تولید محتوا با جوانان ارتباط برقرار کرد

کنگره شهدای غواص با تولید محتوا با جوانان ارتباط برقرار کرد