مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 19:502023-12-23سياسي

نمایشگاه های تلکام و صنایع بومی پدافندغیرعامل افتتاح شدند


صبح امروز شنبه 2 دی ماه 1402، بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام (مخابرات، فناوری اطلاعات، و اقتصاد دیجیتال) و هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، نمایشگاه تلکام 1402 با حضور دکتر روح الله دهقانی، معاون علمی رییس جمهور و دکتر مجتبی توانگر رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی و نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل با حضور سردار غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل افتتاح شد.

ایرانسل درصدد است تا با اجرایی کردن اهداف طرح تحول دیجیتال ، زیست بوم دیجیتال کشور را مهیای حضور گسترده و رقابتی مشتریان و کسب وکارها کند.

توسعه شبکه اینترنت 5G در سراسر کشور یکی از اولویت ها و اهداف اصلی ایرانسل در مسیر تحقق تحول دیجیتال محسوب می شود.

هدف استراتژیک ایرانسل، تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی تحول دیجیتال در منطقه و همچنین توانمندسازی سه لایه از کاربران یعنی شهروندان، سازمان ها و شرکت ها و دولت از طریق ارائه ابزارها، پلتفرم ها و راهکارهای دیجیتال در عرصه های گوناگون است.

جدیدترین دستاوردهای شبکه 5G و فیبرنوری FTTx، راهکارها و محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی، تحقیق و توسعه، نوآوری، بومی سازی، راهکارها و سرویس های دیجیتال، راهکارهای سازمانی، پشتیبانی از مشتریان، محصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه های تلکام و صنایع بومی پدافندغیرعامل افتتاح شدند

نمایشگاه های تلکام و صنایع بومی پدافندغیرعامل افتتاح شدند