مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 11:002024-01-18اقتصادي

میدان اصلی شهرری تا دهه فجر ساماندهی می شود


معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهر تهران از اتمام عملیات اجرایی طرح ساماندهی میدان اصلی شهرری تا دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی صارمی درباره بازپیرایی میدان اصلی شهر ری اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح ساماندهی میدان اصلی شهر ری، از حدود هشت ماه پیش آغاز شده است، در دهه فجر به اتمام می رسد و این پروژه به بهره برداری می رسد.

معاون سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد: میدان شهرری یک سری ایرادات ساختاری داشت که باعث نابسامانی های ترافیکی شده بود، به همین دلیل عملیات بازپیرایی آن آغاز شد.

وی افزود: هدف از بازپیرایی میدان شهر ری، ارتقای هویت تاریخی و فرهنگی میدان همچنین ارتقای نقش گردشگری و زیارتی میدان است.

معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران تصریح کرد: عملا ضلع جنوبی میدان به واسطه پیاده راه شدن خیابان حرم و عدم امکان ورود به آن تبدیل به پارکینگ شده بود که اصلاح میدان بهترین فضا را برای تبدیل شدن به پیاده راه فراهم خواهد کرد.

مراسم های ملی و مذهبی همواره در این میدان برگزار می شود و به همین دلیل پاسخگوی ازدیاد جمعیت ورودی به میدان باید باشد.

صارمی با بیان اینکه ما فقط ورودی سواره از میدان به خیابان 24 متری که تداخل غیرایمن و غیراصولی با خطوط اتوبوس ورودی از خیابان قم به خیابان فداییان داشت را مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان اصلی شهرری تا دهه فجر ساماندهی می شود

میدان اصلی شهرری تا دهه فجر ساماندهی می شود