مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:102024-01-17اقتصادي

کیفرخواست 25 نفر از متهمان پرونده کارت های بازرگانی صادر شد


رییس کل دادگستری استان سمنان از صدور کیفرخواست 25 نفر از متهمان پرونده کارت های بازرگانی در شهرستان گرمسار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، از صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست متهمان پرونده موسوم به کارت های بازرگانی در شهرستان گرمسار و ارجاع به شعبه 102 کیفری 2 برای ادامه روند رسیدگی و محاکمه مجرمان خبر داد.

وی گفت: خرید و فروش کارت های بازرگانی توسط سودجویان به پدیده رایج در اقتصاد تبدیل شده است و دلالان با اغفال افراد نیازمند که اطلاع چندانی از قوانین ندارند، آن ها را به گرفتن کارت های بازرگانی تشویق می کنند.

رییس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: متأسفانه اشخاص فریب خورده در قبال مبالغی ناچیز کارت ها را به منفعت طلبان اجاره یا واگذار کرده و سپس آنان اقدام به ثبت سفارش واردات کالا با کارت بازرگانی کرده و در نهایت بدون آنکه از واردکنندگان نام و نشانی بماند، تجارت انجام داده و از پرداخت مالیات فرار می کنند.

عبداللهی اضافه کرد: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی گزارش دادند که تعدادی افراد غیرمطلع از قوانین به دام سودجویان افتادند و از طریق سپردن وکالت نامه، صلح نامه، اقرارنامه یا هبه نامه به واردکنندگان حیله گری که قصد تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفرخواست 25 نفر از متهمان پرونده کارت های بازرگانی صادر شد

کیفرخواست 25 نفر از متهمان پرونده کارت های بازرگانی صادر شد