مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 09:212024-01-15سياسي

دبیر ستاد انتخابات یزد: امسال برای اخذ رأی شناسنامه الزام ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سعید رستگار امروز در اولین نشست خبری ستاد انتخابات استان یزد، اظهار کرد: بازه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به 209 روز افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد، در چهار حوزه انتخابیه اصلی و 21 حوزه انتخابیه فرعی و انتخابات خبرگان رهبری نیز در یک حوزه انتخابیه اصلی (فرمانداری یزد) برگزار می شود.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد تشکیل هشت کمیته جانبی ذیل ستاد انتخابات استان یزد را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار ستاد انتخابات دانست و گفت: 14هزار نفر عوامل اجرایی فرآیند انتخابات استان یزد را در 25 نقطه اصلی و فرعی برگزار خواهند کرد.

رستگاری با بیان این که امسال 853 شعبه در استان یزد راه اندازی می شود، تصریح کرد: امسال برای اخذ رأی شناسنامه الزام ندارد و هر مدرک هویتی که بتوان از آن کد ملی را احراز کرد برای رأی گیری مورد تأیید است.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد کل شعب اخذ رأی استان یزد، 626 شعبه شهری، 227 روستایی، 670 ثابت، 173 شعبه سیار است و قرار است هفت شعبه در شهرستان های یزد، اردکان، میبد و تفت ویژه اقلیت های دینی راه اندازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر ستاد انتخابات یزد: امسال برای اخذ رأی شناسنامه الزام ندارد

دبیر ستاد انتخابات یزد: امسال برای اخذ رأی شناسنامه الزام ندارد