مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:102024-01-07پزشكي

ثبت 16 مورد رضایت گیری اهدای عضو در همدان


مسئول واحد شناسایی نسوج و اعضا پیوندی دانشگاه علوم پزشکی همدان از ثبت 16 مورد رضایت گیری اهدای عضو در همدان خبر داد و گفت: این میزان 30 درصد نسبت به سال گذشته رشد دارد.

- ویدا سمیعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه امسال 16 مورد اهدای اعضای بیماران مرگ مغزی در استان ثبت شده است اظهار کرد: این آمار نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه آمارها ناشی از افزایش رضایت گیری به اهدای عضو در استان است گفت: امسال کمتر مواردی را شاهد بودیم که خانواده ها رضایت به اهدای عضو عزیز از دست رفته خود ندهند.

مسئول واحد شناسایی نسوج و اعضا پیوندی دانشگاه علوم پزشکی همدان یادآور شد: فرهنگ اهدای عضو در مردم استان همدان نیز نهادینه شده و آنها آگاهی پیدا کرده اند و راغب اند اگر عزیزی از آنها مرگ مغزی شده است، اعضای او را به دیگر بیماران نیازمند اهدا کنند تا آنها فرصت زندگی دوباره را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته کمی در خصوص رضایت گیری ها مشکل داشتیم و برخی خانواده ها راضی نبودند اما امسال خود پیشنهاد می دهند شانس زندگی را به بیماران نیازمند در انتظار اهدای عضو بدهند.

سمیعی با بیان اینکه ما موضوع اهدای عضو را با خانواده ها مطرح می کنیم و ممکن است برخی رضایت ندهند که ما هم اصرار نمی کنیم عنوان کرد: رضایت دهی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 16 مورد رضایت گیری اهدای عضو در همدان

ثبت 16 مورد رضایت گیری اهدای عضو در همدان