مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:052024-01-20سياسي

62 زندانی جرائم غیرعمد و مالی در سیستان و بلوچستان آزاد شدند


رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 62 نفر با رقم بدهی 3 میلیارد و 900 هزار تومان با کمک ستادیه دیه و کمک های مردمی آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عممی ددگستری سیستان و بلوچستان،  حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در نشست شورای قضایی استان که صبح امروز با حضور معاون قضایی قوه قضاییه حجت الاسلام والمسلمین رحیمی در سالن شهید بهشتی برگزار شد، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 62 نفر با رقم بدهی 3 میلیارد و 900 هزار تومان با کمک ستادیه دیه و کمک های مردمی آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی افزود: در سال گذشته نیز 69 نفر با رقم 3 میلیارد و 700 میلیون تومان کمک های مالی آزاد شدند.

رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان افزود: در سال گذشته با تلاش شورای حل اختلاف و استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و همیاران صلح بیش از 70 پرونده قصاص منجر به صلح و سازش شد.

وی ادامه داد: برای بیش از 1000 نفر ابلاغ همیاران صلح صادر شده است که کمک قابل توجهی در امر صلح و سازش در استان  کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی نیا ادامه داد: از ابتدای سال جاری بیش از 2600 مجازات جایگزین حبس صادر شده است که نسبت به سال قبل 75 درصد رشد داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

62 زندانی جرائم غیرعمد و مالی در سیستان و بلوچستان آزاد شدند

62 زندانی جرائم غیرعمد و مالی در سیستان و بلوچستان آزاد شدند