مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 18:002024-01-03سياسي

جزییات حاشیه نشست هیئت دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دولت، اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (13 دی ) با حضور در حیاط دولت به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

- عزت الله ضرغامی، امروز، چهارشنبه پس از جلسه هیات دولت در محوطه نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ گفت.

وی در پاسخ به سوالی درباره حاشیه های سفرش به اردبیل اظهار داشت: گفتند من در اردبیل چلوکباب خوردم، من اصلا چلوکباب نخوردم، در سفرهای استانی در وَن می نشینیم در وَن ساندویچ و نوشابه می خوریم و جلسه می گذاریم.

  ضرغامی با تاکید بر این که باید اول در نگاه مسئولان به گردشگر تحول ایجاد کرد، توضیح داد: در مساجد را باز کنید تا گردشگران بتوانند نماز بخوانند.

گردشگر خارجی سرویس بهداشتی ندارد و متاسفانه خادم مسجد این افراد را از مسجد پرت کرده بیرون و گفته شما نجس هستید! در حالی که گردشگر نجس نیست و پاک است.

  وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: در دوره جدید مجموعه استان هایی به عنوان پایتخت گردشگری فعال شده اند و در حوزه گردشگری ماموریت روشنی در رابطه با این استان ها تعریف شده است که آخرین موردش درباره یزد است.

آقای فاطمی استاندارد محترم یزد در جلسه مشترک دولت و مجلس گزارشی اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حاشیه نشست هیئت دولت

جزییات حاشیه نشست هیئت دولت