مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 07:502024-01-16حوادث

خط کشی 3350 کیلومتر از محورهای مواصلاتی جنوب سیستان بلوچستان


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از خطکشی 3350 کیلومتر از محورهای مواصلاتی جنوب استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان، بهروز براهویی گفت: طی این بازه زمانی بیش از 3350 کیلومتر از محورهای مواصلاتی جنوب استان خط کشی شده است.

وی با اشاره به اینکه ارتقای ایمنی محورها از اولویت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان است افزود: هدف از خط کشی راه ها ارتقای ایمنی عبور و مرور و همچنین آگاهی دادن به کاربران جاده ای هنگام رانندگی است.

براهویی افزود: یکی از مهمترین دغدغه های اجتماعی همواره کاهش سوانح جاده ای، تلفات جانی و مالی ناشی از آن بوده که تحقق این هدف علاوه بر افزایش ضریب ایمنی تردد از طریق نصب و نگهداری علائم و تابلوهای مختلف جاده ای، با فرهنگ سازی و تشویق کاربران جاده به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی امکان پذیر است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان ادامه داد: خط کشی راه ها ضمن این که از ضروری ترین نوع علائم ایمنی است از عوامل اصلی منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به مترددین جاده ای نیز است لذا از مهمترین عوامل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط کشی 3350 کیلومتر از محورهای مواصلاتی جنوب سیستان بلوچستان

خط کشی 3350 کیلومتر از محورهای مواصلاتی جنوب سیستان بلوچستان