مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:312024-01-03سياسي

فرماندار سقز: شهید سلیمانی، شاه بیت محور مقاومت را طراحی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، جعفر توان صبح امروز در مراسم تکریم مادران و همسران شهدا و چهارمین سالگرد بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی در سقز اظهار داشت: شهید سلیمانی، شهید قدس و شهید محور مقاومت با ایمان و اعتقاد راسخ به پروردگار، ساده زیستی و ولایت مداری، اقدامات ارزشمند و فراموش نشدنی انجام داده و فرزندان این مرز و بوم، راه مکتب حاج قاسم را ادامه خواهند داد.

توان افزود: درایت و عمق نگاه راهبردی این شهید والامقام، آخرت گرایی، خشوع در نماز، داشتن زندگی هدفمند، سرباز مخلص نظام، شهدا، انقلاب و ولایت فقیه، از دیگر ویژگی های بارز شهید سلیمانی بود.

وی ادامه داد: این شهید والامقام با درایت و تیزبینی، کمر داعش و آمریکا را در منطقه شکست و با کمک های راهبردی به جبهه مقاومت و همچنین کمک به اقلیم کردستان در زمان حمله داعش به اربیل، این منطقه را از سقوط نجات داد و شاه بیت محور مقاومت - که امروز هم در فلسطین دنبال می شود - را طراحی کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره های شهدا برای دانستن این مهم است که بدانیم چه افراد و سرمایه های ارزشمندی را از دست داده ایم، ادامه داد: از دیگر اهداف آن انتقال میراث گرانبها به نسل های آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار سقز: شهید سلیمانی، شاه بیت محور مقاومت را طراحی کرد

فرماندار سقز: شهید سلیمانی، شاه بیت محور مقاومت را طراحی کرد