مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:352024-01-03ورزشي

سرباز شهرستانی که سلبریتی جهانی شد


حاج قاسم شاید تنها سلبریتی معاصر برآمده از جبهه و جنگ باشد که تا این میزان در قلوب مردم دورافتاده ترین نقاط ایران رخنه کرد و به محبوبیتی رسید که بی شک هیچ یک از هنرمندان و ورزشکاران ما به این مقام نرسیده اند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: تاریخ معاصر ایران، بعید است تا سالیان دراز، یک سپاهی محبوب در اندازه حاج قاسم سلیمانی به خود ببیند.

در عرف متداول ما، تا صحبت از سپاه و سردار می آید، شمایلی از جنگ، تحکم نظامی، یونیفرم سبز و این قبیل چیزها به ذهن متبادر می شود اما نخستین نکته ای که سبب شد تا حاج قاسم، به دور از این شاخصه های مرسوم، برای مردم، عزیز بماند، سبک زندگی یا همان لایف استایلی است که وی را به یک قهرمان ملی در نگاه میلیون ها نفر تبدیل کرد.

این قهرمان ملی، همیشه فراجناجی بود.

آدم های مختلفی او را دوست داشتند و روی شجاعت و منطق رفتاری اش قسم می خوردند؛ از مقدس مآب های سنتی گرفته تا انتلکتوئل هایی که پز روشنفکری می دهند؛ از محجبه های ریشه ای تا بدحجاب های مد روز؛ همه آنها حاج قاسم را می شناختند و می دانستند او، با تمام آن چه در ذهنشان از مفاهیمی چون سپاه، بسیجی، سردار، سرباز و این چیزها تداعی می شود، فرق دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرباز شهرستانی که سلبریتی جهانی شد

سرباز شهرستانی که سلبریتی جهانی شد