مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:252024-01-16بين الملل

نیویورک تایمز: سازمان سیا اطلاعات رهبران حماس را به اسراییل می دهد


اعتقاد بر این است که یحیی سنوار در عمیق ترین قسمت های شبکه تونل زیر خان یونس در جنوب غزه توسط گروگان ها محاصره شده و از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کند.

- اعتقاد بر این است که یحیی سنوار در عمیق ترین قسمت های شبکه تونل زیر خان یونس در جنوب غزه توسط گروگان ها محاصره شده و از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کند.

امری که عملیات نظامی برای دستگیری یا کشتن او را بسیار پیچیده می کند.

نشریه نیویورک تایمز آمریکا به نقل از مقامات رسمی این کشور گزارش داده است که آژانس اطلاعات مرکزی ایالات متحده، سیا، در حال جمع آوری اطلاعات درباره رهبران ارشد حماس و محل گروگان ها در غزه است و این اطلاعات را در اختیار اسراییل می گذارد.

  به گفته این منابع که نخواستند نامشان فاش شود، یک کارگروه جدید در سازمان سیا تشکیل شده و کارش به طور ویژه تمرکز بر جمع آوری اطلاعات از رهبران ارشد حماس و گروگان های اسراییلی تعریف شده است.

  نیویورک تایمز گفته است این کارگروه بعد از حمله 7 اکتبر حماس به اسراییل و به دستور جیک سالیوان مشاور امنیت ملی ایالات متحده تشکیل شده و وی با ارسال یادداشتی برای سازمان های اطلاعاتی و وزارت دفاع، دستور ایجاد این گروه ضربت و اولویت جمع آوری اطلاعات درباره رهبران ارشد حماس را صادر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: سازمان سیا اطلاعات رهبران حماس را به اسراییل می دهد

نیویورک تایمز: سازمان سیا اطلاعات رهبران حماس را به اسراییل می دهد