مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 09:102024-01-09سياسي

اندیشگاه ایران و سایر ملل راه اندازی می شود


نایب دبیر انجمن روابط بین الملل دانشگاه شهید بهشتی از راه اندازی اندیشکده ایران و ملل خبر داد و گفت: این اندیشکده به منظور تقویت دیپلماسی عمومی و علمی و تشکیل کرسی های اندیشه ورز نخبگانی برای تعاملات دوسویه بین المللی تأسیس می شود.

-  سیدمحمود کمال آرا بنیان گذار اندیشگاه ایران و سایر ملل و نایب دبیر انجمن روابط بین الملل دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس از راه اندازی و تأسیس اندیشگاه ایران و سایر ملل خبر داد.

وی گفت: این اندیشگاه با عنایت به ضرورت ایجاد اندیشگاهی مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها به منظور تقویت دیپلماسی عمومی و علمی و همچنین تشکیل کرسی های اندیشه ورزِ نخبگانی برای تعاملات دو سویه بین المللی تأسیس می شود.

بنیانگذار اندیشگاه ایران و ملل با اشاره به چشم انداز این حرکت علمی و بین المللی ادامه داد: تشکیل بزرگترین شبکه فکری دانشگاهی جهان برای ایجاد ساختاری منسجم و اندیشه محور برای دانشجویان و اساتید ایران و سایر ملل و همچنین تبادل افکار بین دانشگاهیان جهان و گردهمایی مشاهیر بدون منصب سایر ملل، جمع آوری ایده ها و افکار، آنالیز و دسته بندی اندیشه ها و تزریق آن در سطوح دولتی و حاکمیتی از طریق اعطای کرسی به هر اندیشه ورز در ذیل اندیشکده های قاره ای، مراکز اندیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشگاه ایران و سایر ملل راه اندازی می شود

اندیشگاه ایران و سایر ملل راه اندازی می شود